Sunday 8 November 2015

Be Square: Acrylic Boxes

 


Acrylic boxes are perfect for storage and containing tiny bits and bobs that could otherwise get lost. They are highly practical – not too big, easily to travel with and rather sturdy – and do not cost a fortune. They come in so many shapes, sizes and colours, which means you can find the perfect acrylic box for whatever purpose you have in mind.

I own in total five acrylic boxes. The orange boxes are from Nomess Copenhagen, where I have added the labels to them. I use them for my medicine and vitamins, and keep them on my bits-and-bobs decorative dish to avoid running to the medicine cupboard all the time. The clear boxes are from Søstrene Grene – again, I have added the labels. Two of them are permanently in my travel toilet bag with a facemask and cream in them. The last one is an all-rounder; I use it mostly for a place to put my earrings when I am somewhere that is not home to avoid losing them.


Akryl æsker er perfekte til opbevaring af små ting og sager, som ellers kunne forsvinde. De er yderst praktiske – ikke for store, lette at rejse med og er ret hårdføre – og så koster de ikke en bondegård. De kommer i mange former, størrelser og farver, hvilket betyder du kan finde den perfekte akryl æske til hvad end du har i tankerne.

Jeg ejer fem akryl æsker i alt. De orange æsker er fra Nomess Copenhagen, hvor jeg dog selv har tilføjet labels så jeg hurtigt kan læse indholdet, som er medicin og vitaminer. Æskerne ligger på en dekorativt fad (med en masser andre tilfældige ting), hvilket gør jeg ikke hele tiden skal finde mit medicin glas. De gennemsigte æsker er fra Søstrene Grene – igen har jeg tilføjet labels. To af dem ligger permanent i min rejsetoilettaske, hvor i der er en ansigtsmaske og creme, hvilket er dejligt altid at have på sig. Den sidste er ændre formål hele tiden, men for det meste bruger jeg den til opbevaring af mine øreringe når jeg er ude et sted og helst ikke vil miste dem.


Until next time,

Mia ♥ 

No comments:

Post a Comment