Sunday 6 December 2015

A Small Haul; The Copenhagen-ish Edition



I was in Copenhagen a couple of weeks ago, hanging out with a friend, and picked up a few things that I wanted to share.

The first thing I picked up was a new concealer as my old NARS concealer has run its course. I decided on trying the Naked Skin concealer from Urban Decay (my shade is light neutral, though I could easily have gone with fair neutral as well) simply due to the reason of it being cheaper than the NARS concealer, but I have also heard good reviews. I will add my review after I have tried it a bit longer. My second purchase happened in &OtherStories, where I bought one of their hand soaps in the scent Punk Bouquet. I already know the scent from a sample I received a while ago and I really liked it, though there were many delicious to pick from.

Lastly, I received the Chanel perfume from my mother. It was hers originally, but she isn’t too fond of the scent. Coco Mademoiselle is one of my favourite Chanel perfumes, so I obviously didn’t refuse the offer.



Jeg var i København for nogle få uger siden for at mødes med en ven, og ved denne lejlighed fik jeg købt lidt, som jeg har lyst til at dele.

Den første ting jeg fik købt var en ny concealer, da min gamle fra NARS var blevet rimelig tørlagt. Jeg besluttede mig for at prøve Naked Skin concealer fra Urban Decay (min farve hedder light neutral, men jeg matchede også den lyste farve fair neutral) af den simple grund, at den var billigere end NARS concealeren. Dog, så har jeg også læst gode reviews på Urban Decays concealer. Jeg regner med at lave et review senere når jeg har fået brugt den en del mere. Mit andet køb skete i &OtherStories, hvor jeg købte en af deres håndsæber i duften Punk Bouquet. Jeg kender allerede duften fra en prøve jeg havde fået for noget tid siden, og jeg kan virkelig godt lide den.

Til sidst, så fik jeg en Chanel parfume fra min mor. Det var originalt hendes, men hun er ikke for glad for duften, da den er lidt tung. Coco Mademoiselle er en af mine favorit Chanel parfumer, så jeg sagde ikke nej til at tage den med hjem.


Have you bought something for yourself lately?


Until next time,
Mia ♥ 

                      

No comments:

Post a Comment