Sunday 20 December 2015

Christmas Presents Wrapping



Simply a few snaps of all the Christmas present I am giving this year… Some have been bought, some have been made by me, but definitely all have been wrapped by me. I don’t mind shop employees wrapping presents, but I like doing it by myself as it is de-stressing and relaxing. Furthermore, it is an opportunity for leaving some personal touches.

The decoration tags in wood I drew some patterns on with silver and black pens. I have mixed and matched the ribbons – both colour, texture and size wise. The palladium decoration tags on the third picture are made by Georg Jensen and can only be bought in the Danish shop Inspiration; some of the profits go to the Danish child cancer foundation, which I thought was really nice. The wrapping paper is from IKEA as I have shown in a previous blog post.
You can add some Christmas decorations or some greenery; the latter I really wanted to add, but seeing I don’t have a garden nor live near the nicest of trees and bushes it wasn’t an option.

I hope you feel Christmas-y and have done all of your Christmas presents shopping, so you can enjoy this time of year.


Nogle få billeder af alle de julegaver jeg giver i år… Nogen af dem er købt, andre har jeg selv lavet (man er vel lidt handy), men bestemt er alle blevet pakket ind af mig. Jeg har intet imod at butiksansatte pakker gaverne ind, men jeg kan rigtig godt lide at gøre det selv, da det er afstressende og afslappende. Derudover, så er det en mulighed for at sætte sit eget personlige præg.

Dekorationsmærkerne i træ har jeg leget nogle mønstre på med sølv og sorte kuglepenne. Jeg har mixet og matchet båndene både med hensyn til farve, tekstur og større. Palladium dekorationsmærkerne på det tredje billede er fra Georg Jensen og kan købes i Inspiration; de koster 10 kroner og 2 af de kroner går direkte til Børnecancerfonden, hvilket jeg synes er rigtig fint. Jeg kan godt lide at støtte en god især, selvom SU pengene ikke rækker til meget. Gavepapiret er fra IKEA som jeg har vist i en tidligere blog post.

Jeg håber du er kommet i julehumør allerede, samt har fået klaret alle dine juleindkøb, så du kan nyde denne tid på året.


Until next time,
Mia ♥ 

                      

No comments:

Post a Comment