Sunday 3 January 2016

Empties #1

Happy New Year!

And with a new year I start out with posting an empties post, though I realize perhaps something more New-Years-like would have been more appropriate. I haven’t yet thought-out my 2015 or my goals for 2016, so you will have to wait a little while for them!

But I have been saving a bunch of empties for a couple of months (ain’t nobody got time to use that much more!) and thought I would share a little snap of them before I toss them out and start collecting for another empties. Most of them I have already written a review on except the Verdi lime and lemongrass shower gel – it did its job quite well – and I have purchased 3 out of 5 products again.

I have purchased the Helosan hand cream again because it is truly the best for hands (and whatever other skin issue you might have), the Avène Rich Compensating Cream because the brand is excellent and does wonders for my skin, and the Body Shop’s hand cleanse gel in pink grapefruit because it smells nice while being effective. I did really enjoy La Roche-Posay hydrate mask, even more than Avène’s, but I have to use another one up before buying it again.


Godt Nytår!

Og med det nye år vil jeg starte ud med at poste en ’empties’ post, selvom jeg anerkender at en nytårs-agtig post havde været mere passende. Men jeg har ikke helt gennemtænkt mit 2015 eller mine personlige mål for 2016, så du må vente lidt endnu med at få!

Men jeg har gemt på en masse tomme produkter i et par måneder (jeg bruger vitterlig ikke så meget, samt det er lidt kikset at gemme på tomme tuber osv.), og tænkte jeg lige ville tage et hurtigt billede af dem inden de røg i skraldespanden. De fleste har jeg allerede skrevet et review på – dog er de nok kun på engelsk, da jeg ikke helt har oversat gamle posts endnu –, på nær Verdi lime and lemongrass shower gel – den var ganske udmærket – og jeg har købt 3 ud af 5 produkter igen.

Jeg har købt Helosan hånd salve igen fordi der er virkelig intet bedre end den for hænder (eller andet hud-relateret), the Avène Rich Compensating Cream fordi det mærke bare er fantastisk og gør det absolut bedste for min hud, og the Body Shop’s hand cleanse gel i pink grapefruit fordi den dufter rigtig godt mens den er effektiv. Jeg har også virkelig holdt af La Roche-Posays hydrerings mask, endda mere end Avènes, men jeg skal lige bruge en anden en op før jeg kan tillade at købe den igen.


Until next time,
Mia ♥ 

                      

No comments:

Post a Comment