Sunday 17 January 2016

A Small Haul: The Søstrene Grene Edition



I suppose this is a better late than never kind of post? The exam period is upon me, so I missed last week due to an important exam. Sorry about that, but yeah… university is important.

Anyways!

I was in the Danish shop Søstrene Grene before Christmas and bought a few things that I was in need of – seriously, I was in need for them. Søstrene Grene always have many cute, practical and cheap things that is trendy, so it is a good place to visit.

I had a huge year-long calendar last year from them, so when I spotted the 2016 version I grabbed it immediately. It is beyond practical and I fully enjoy filling out the days with whatever I have planned along with random notes and thoughts. The size make it perfect for resting permanently on my desk. The second thing I grabbed was a clear acrylic box for all my crocheting things as they didn’t have a home and could be found randomly around my apartment. It wasn’t ideal, but it is now… and with a label or two on the box it has gotten a little personal touch as well.

All in all, I am very pleased with my purchases… and with that I shall return to my exams.



Det her må være en bedre sent end aldrig slags post? Jeg er mit i min eksamensperiode, så derfor missede jeg også sidste uge grundet en eksamen. Dette undskylder jeg for, men ja… universitet er vigtigt.

Og videre!

Jeg var i Søstrene Grene lige før jul, og fik købt nogle få ting, som jeg faktisk havde brug for – helt seriøst, jeg havde brug for dem. Søstrene Grene har altid mange søde, praktiske og billige ting, som også er meget trendy, så det er altid en god butik at besøge.

Jeg havde en stor år-lang kalender sidste år fra dem, så da jeg spottede deres 2016 udgave af den, hapsede jeg den med det samme. Den er virkelig praktisk, og jeg holder meget af at skrive min aftale ned sammen med andre tilfældige noter og tanker. Størrelsen gør den perfekt til at lægge permanent på mit skrivebord. Den anden ting jeg købte var en klar akryl boks til alle min hækle ting, da de ikke havde et hjem og kunne findes over alt i min lejlighed. Det var ikke ideelt, men det er det nu… og med et label eller to på boksen, så har den fået et lidt mere personligt touch.

Alt i alt, så er jeg meget tilfreds med mine køb… og med dette så vil jeg vende tilbage til mine eksamener.


Until next time,
Mia ♥ 

                      

No comments:

Post a Comment